Rozsdás




Azonnal beleszerettem az augusztusi kihívásba:

http://mixedmediaandart.blogspot.hu/2017/08/thematic-challenge-for-august.html

Csak azon járt az eszem, hogy mikor ülhetek le és csinálhatom. Minden előttem volt! Az elhagyatott vonatállomás, a kis vasúti kocsi és a rozsdás lámpa, minden :)

Szerencsére a fiúknál mindig találok kincseket. Most egy törött kis vonatkocsira és egy síndarabra esett a választásom. Kicsit morogtak, de látva a munkafolyamatot Ők is belelkesedtek.

Először az alapokat kicsit repedő pasztával öregítettem és viasz pasztával tettem fémes hatásúvá.
A lámpára külön büszke vagyok, mert az abszolút saját ötlet, hogy 3D-re készítettem el. Benne a kis karácsonyi izzósor egy égőjével!



Ezek után jött a rozsda hatás elérése:


A főszereplőim készen álltak, már csak a díszlet hiányzott :)


Egy mini "pizzás" doboz szolgált shadow box-ként. Ráragasztottam chipbordokat és az egészet lealapoztam gessoval. Stencil, repedő paszta és még több repedés :)



A rozsda hatást szeretem a patina hatással kombinálni, így következő lépésben lefestettem az alapot.

Én egy kopott, rozsdás és nagyon romantikus vasútállomást képzeltem el, viszont az alapom túlságosan "előkelőre" sikeredet. Fogtam a régi tépett könyvlapokat, az imádott repedő pasztámat és még tovább "roncsoltam" a képet. Fokozzuk még-még a hatást, úgyhogy arany és barna mistekkel színeztem a felületeket.



Kész a díszlet, várakoznak a főszereplők ideje próbálni :)
A végleges képet darákkal, szizállal, gyöngyökkel, mistekkel és rengteg chipboard fogaskerékkel és szegecsekkel értem el. Imádom és remélem Ti is szeretitek a végeredményt :)

Tovàbbi kihívàsok, amikre neveztem vele:












I am travelling on a A Vintage Journey

Please take this badge if you are joining in our challenges


SanDee and amelie's

Grab our badge for display on your blog!

Scrapki-wyzwaniowo




Az elkészült alkotás:












Megjegyzések

  1. I love the rusty treatment of this canvas and how beautifully you've used the mini train. Really gorgeous! Thanks for sharing your altered art with us at A Vintage Journey this month. Hugs, Autumn

    VálaszTörlés
  2. what a wonderful scene you created with the pieces of a little railway inside the box - wonderful rusting and patina! Thanks for joining us in the A Vintage Journey challenge! Julia xx

    VálaszTörlés
  3. This is really cool! Thank you for playing with us at Mixed Media & Art

    VálaszTörlés
  4. Stunning creation thanks for playing with MMA I love this.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ammazing wow wow wow thanks for playing at scrapki-wyzwaniowo challenge this month!!!!!

      Törlés
  5. I just love how you've incorporated the train set into your glorious rusty creation - this is stunning! Thanks so much for joining us on A Vintage Journey.
    Alison x

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések