Édes Kisfiam - MTW challenge - Harmony and Song Lyrics



Egy újabb kihíváshoz érkeztünk: harmónia és dalszöveg volt a feladat.

Az Árpitól kaptam nagyon régen egy habszivasz szívet.. várt a polcon, de most pont jól jött. Nem a piros karton oldalát használtam, hanem félbevágtam és így a szivacsnak lett egy izgalmas textúrája, amit lestencileztem és lekentem gessoval. Pontosan ilyen backgroundot terveztem, nem túl harsány, mégis izgalmas.

Mindenképpen olyan képet akartam feldolgozni, ahol valamelyik fiúval összebújva vagyunk, teljes összhangban együtt dobog a szívünk. Imádom!!!

Színvilágban és a motívumokkal is kivételesen nagyon erősen törekedtem a magyar piros-fehér-zöld színek felhasználására! Először a Magyar népmesék ihlettek meg, aztán kicsit mégis finomítottam rajta.

Cserháti Zsuzsa dalát nem egyszer hallgatom meg naponta, nagyon-nagyon érzem minden dallamát, szavát, így az ÉDES KISFIAM- ból idéztem:

"Itt vagy velem, mint egy új remény,
Az éjszakát felváltja a fény,
Csak egy perce élsz, nézlek boldogan,
Úgy vártam rád, édes kisfiam."

A kihívás blog linkje:

http://morethanwordschallenge.blogspot.hu/2017/08/august-2017-main-challenge-harmony-song.html









Megjegyzések

  1. Absolutely gorgeous! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    VálaszTörlés
  2. Fantastic take on our challenge this month. Thank you so much for joining us at More Than Words . Have a nice day. xoxo Heike

    VálaszTörlés
  3. Gorgeous work! Thank you so much for joining us at More Than Words!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések