Art journal book




Nagyon-nagyon szerettem régen firkálni, rajzolgatni. Mondanom sem kell talán, hogy ezeket a főiskolás éveim alatt volt időm bőven gyakorolni az izgalmasabbnál izgalmasabb előadásokon.

Mióta a kicsik megvannak valahogy elvesztettem a lazaságot. Mindig arra törekszem, hogy minél ügyesebb legyek és minél jobban sikerüljön valósághű rajzot készítenem. Pedig nekik nem is ez a lényeg...

Szóval a rajzolásban is, mind az életnek oly sok területén, talán kicsit elvesztettem a lazaságomat.
Az art journal műfaj többek között ezért is kihívás számomra, ugyanakkor ettől is olyan vonzó: rajzokkal, motívumokkal létrehozni az alkotás mondanivalóját, átadni az érzést, ami bennem van.

Hm... ez egy újabb szerelem!!!

Egy régi, művészeti erkölcsről szóló könyvre jutott a választásom. Sajnos annyira régi, hogy szinte porlik a lapja, de imádom.
A borító Réti Virág Sugallatos online tanfolyama alapján készült. Rengeteg információ hangzik el a tanfolyamon az alapoktól egy teljes oldal, borító, album elkészítéséig. Csodálatos oktató anyag minden kezdő és haladó számára is.

Mutatok pár fotót a lépésekről :)

Fehér gessoval alapoztam és struktúr pasztával stencileztem az első lépésekben. Mivel borzasztóan tetszett az eredeti sötétkék borító, így hagytam hogy áttetsződjön az alapozó alól.


Jöhetett a mist és a média ink. Itt eljátszadoztam a festegetéssel :) Fröcsköltem, vizeztem. Jáj de jó rész :)


Kezdetben a tag feliratát szántam címnek, így arra helyeztem a hangsúlyt és elkezdtem alá építkezni: szizál, tag, karton.



Jöhetnek a rétegek közé a kivágatok, könyvlap fecnik (hiszen a ritkításnál kiszedett lapokat természetesen nem dobjuk el!!! felhasználható rétegzéshez, kivágatokhoz, virág készítéshez, alapozáshoz...).


Felkerült pár színben illő papír virág, kivágat, pillangó és glitter. Az üresebb részekre pár bélyegzés és felkerült a végleges chipboard cím is, amit szintén misttel festettem be.
A záró rész nálam a fröcskölés még pár helyre. Ez az i-re a pont :)





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések